Angeles Haftada bir muhakkak ruyamda altın bilezik goruyorum ya takiyorum ya elimde tutuyorum varmi bilen
atanamayangil Sena_aksacc bizimkilerde altın görene hep erkek diyorlar ama doğanlar hep kız. Demek ki yanlış biliyorlarmış 😂😂😂
Ronron Angeles bizdede altın görmek erkek bebek derler ki bende altın görmüştüm kaç defa hamileyken ve erkek oldu ☺️
Kleopatraaaa___ Angeles Altın bilezik kız bebeğe işaret canım ben 2..3 defa gördüm kızım oldu 😊Sağlıklı ve hayırlı evlat olsun 🤲🌸
Melekanne91 Angeles erkek bebek olcak derler bizde.😄oglumda bende hep altinlarla ugrastm aylarca.kuzenimde ayniydi oda oglan oldu.sizin cimsiyet bellimi