Kızlar günaydın, oğlum 2,5 yaşında cuma günü ateşi çıktı acile gittik kulakları enfeksiyon kapmış kan aldılar kanda enfeksiyon 49 olmuş seri taktı soğuk uygulama yaptık düştü, eve geldik ateşi hiç çıkmadı dün gündüz de iyiydi iğnenin birini vurdur dük dün akşam geri çıtı ateşi pedifen falan vermeme rağmen bir türlü iyice düşmedi şuan 37,2 falan öğlen iğneyle tekrar gideceğiz napsam bilemedim geri mi götürsem doktora ateşi geri niye çıktı ki