Haziran ayında sezeryan doğum yaptım. 45 50 gün sonra ilk kez regl oldum ve hamileliğimden önceki hayatımda olduğu gibi 4 5 gün sürdü. 2 hafta önce de 2.kez regl oldum ama bu sefer ki hem ilk günden beri kanamam çok az geliyor ve 2 haftadır da hala bitmedi böyle bişey yaşayan var mı aranızda? Damla damla da olsa hala geliyor sinirlerim bozuldu artık