1_nisan kız yok alışma diye bir şey ben işe başladım başlayalı yani doğum iznim bitti artık yorgunluktan bebeği anneyani beşiğinden alıp yanıma koyduğumu hatırlamıyorum onderece düşün rahat 5 ay bizimle yattı dedim böyle olmaz ve artık sırtım tutmuyordu eşim bir köşe de ben bir köşe de yatak kızımindi 🤭 odasında uyuyor şimdi 10 aylık sabahtan emin bir şekil de hemen aldım odasına götürdüm orda uyuttum orda giydirdim orda altını değiştim her şeyini orda yaptim görsün benimsesin diye gece de kapsi açık telsiz var koridor da gece lambası yanıyor çıt sesine koşuyorum bir sorun yaşamadık benim de bir öyle olmuştu yanımda yatmaktan anne yanı beşiğinde asla uyumuyordu bende madem öyle başımın çaresine bakim dedim hemen odasına götürdüm emin adimlarla 😁 ilk bir iki gün tabiki zorladı ama geçti şükür 😍