Deletedmom_62 kızlar dün bu siteyi gördüm ikinci ele cok uygun ürünler vardı. daha önce alışveriş yapan var mı bilgi verir misiniz . sikayet varda baya şikayet var da 😑
OptimusPrime Deletedmom_62 Hiç duymadım gerçekten.. Ben 3-6/6-9 kız bebek alt üst hırka kışlık içi kalın tulum kalın oeta kalın sweatshirt elbise satıyorum. Hepsini toptan 250 TL veririm. Ne dersiniz?
Deletedmom_62 OptimusPrime baktim ama istediğime göre birşey bulamadım teşekkür ederim . ben sadece uyku tulumu ve astonot mont arıyorum