GizemYe 5 ay 8 günlük bebeğim özellikle son 3-4 gündür geceleri sürekli ayaktayız. Kıpır kıpır asla sabit durmuyo, kundak yapmıyorum çok terletiyo ama ellerini bağlıyorum o sayede en azından 1 saat falan uyuyoruz onu da bağlamasam 15 dk da bir falan kalkıcaz. Gece emince geri uyurdu artık sallanmak istiyor. Sabah 6 da falan kalkıyo bende istemsizce biraz söyleniyorum zaten hiç uyumadık bide bu saatte kalkılır mı uyasana işte falan diye tekrar sallamaya uyutmaya çalışıyorum bu sefer de eşim çocuğa niye kızıyosun diyo ona da ayrı canım sıkılıyo ama kızmak değil bende insanım gece zaten uyumuyorum sabah bari azcık çok değil 10 na kadar uyuyum demiyorum ki 7.30 a bile razıyım.