Kızım 7,5 aylık 10 gündür ishal ilk günlerde ateşi de olmuştu 3 gün ara ara.probiyotik kullanıyorum ama hiçbişey fayda etmiyor doktor sürekli normal diyor belki dişten dolayı ama ne olursa olsun bu kadar uzun sürermi. Lütfen yardım başka doktora götüreyimmi birde pişik acayip bi şekilde