12 haftalık hamileyim bebegimin kalbi 10 haftalıkken durmuş ve bana bi yan etki yapmadı kontrolde öğrendim çok kötü oldum bu konuda bilgisi olan var mı özel hastanede olacağım genel anestezi mi lokal mi önceden hap verip bi fitil yerlestiricez kanama başlatacagız sonra alacagız dediler çok korkuyorum bilgisi olan bilgilendirebilir mi lütfen 🥺