Ben 1 yaş gibi bıraktırdım çok zor oldu geceleri sizden başka biri bakmalı ben öyle başarabildim uyandığında ya eşim ya annem aldı tekrar uykuya dalmasını sağladı ama 2-3 gün çok çok ağladı zor tuttum kendimi emzirmemek için ama hem onun sağlıklı uyuması için hem kendim için olması gereken oydu o yüzden 3 gün sabrettim sonra ağlaması azaldı falan 1 haftada bıraktık gece emmesini ama 1 hafta boyunca gece uyandığında beni görmedi