Esilaannesi benimki yapana kadar uyumuyor ve yapması 4-5 saati buluyor. Ağlaya ağlaya ikina ikina mahfoluyor. Doktor diyor ki sadece sıvı aldığı için,zamanla düzene girermis felan. Annelerimiz de sütün yaradığı için diyor. Bana da aşırı saçma geliyor