Minisinannesiii merhaba çok geçmiş olsun öncelikle
Bende 24 günlük bir anneyim sizin gibi oldum bende, fakat doktorum bana hyperic diye bir merhem verdi onu sürerdim oda biraz yakardı ama o yanma hissinin geçmesi için kıyafetimin üstünden biraz buz koyardım hemen kesilirdi o yanma hissi. Birde doktorum bana parol ford vermişti günde 4 kez içebilirsin demişti bir tane de daha güçlü ağrı kesici vermişti fakat ismini şuan hatırlayamıyorum. Birde gerçekten bol su içmek çok faydalı hafif yürüyüşler gaz sancılarınıza iyi gelir diye düşünüyorum ben çok yürümüştüm. Geçmiş olsun tekrardan