9 aylık oğlum geceleri sürekli kalkıyor ve ben 9 aydır max 2 saat uyurum o da birkaç günde bir. Çok geriliyorum artık sinirlerim yıprandı. Ya sallanmaktan sendrom olacak çocukta fiziksel. Ya da gerginliğimden psikolojik olarak nasibini alacak. Ben ne yapacağım ya lütfen bi akıl verin??? Bebeği uyumayan anneler öfkenize gerginliğinize nasıl hakim oluyorsunuz?