Bebeğim 25 günlük ilk günler emzirirken uyutup yatağına koyuyordum uyuyordu. Artık koyduğum anda uyanıyor, koynuma alınca susuyor uyuyor. Anne yanı beşik içine babynest falan boşuna alınmış gibi. Gündüz de yapışığız gece de. Normal mi? Sonradan düzeliyor mu?