Bebeğim 3 aylık. bir ay boyunca sadece 500 gr almış. sadece anne sütü alıyor ve bende iştahlı beslenmesi güzel biriyim. Doktor normal desede az geldi bana kilo alımı. Bebeğimin kilo alması ve daha iyi gelişmesi için neler yemem gerekiyor bilgisi olan anneler var mı :)