Basakaydn1 Normal mi doktor normal dedi ama bana fazla geldi sadec e anne sütü alıyor azaltmalı miyim emzirmeyi sizce sağlığı için biraz aklıma takıldı ya
Zeynp Basakaydn1 maşallah. Doktora görürüp aylık kontrol yaptırıyor musunu. Doktorunuz kilo boy oranlarını ölçümlese daha sağlıklı olur bence. Çünkü her bebeğin bünyesi farklı oluyor.
ozlem_3458 Basakaydn1 sadece anne sütü aldığı için sorun degil anne sütü obez yapmaz canım benim bebeğiminde kilosu önde doktorumuz çok iyi emzirmeye devam et dedi
Deletedmom277 Basakaydn1 yani zayıflatmazsınız yapacak bir şey yok. 5 aylıkken 9100 kilosu vardı kızımın ama şu an ayına göre normal. Yürüyecek haraketlenecek kilo alımları yavaşlayacak. Normal bu durum
Meryemmtemev Basakaydn1 azaltma canım anne sütü obez yapmaz ayaklandıgında zaten gidicek o kilosu maşallah ne gücel sütün yaramış 🤗