Gkcem uzun süredir yapmadığı için kan olması normal. Daha gelişmemiş olduğu için ıkınırken zorlandı muhtemelen. Ne yiyor mama mı süt mü yediği mama etkiliyor olabilir, emiyorsa sizin yedikleriniz gaz yapıyor ıkınmasına sebep oluyor olabilir. Doktor ne dedi sadece bi fitil verio gönderdi mi.