Merhaba arkadaşlar aranız da yumuşak doku bozukluğu olan var mı acaba hamileliğim de bileklerim de bi ağrı oluştu doğumdan sonra geçer dendi ama geçmedi geçen gün doktora gittim yumuşak doku bozukluguymus bi çeşit kansermis doktor bi bilgilendirme bile yapmadı başka bi doktora gidicem ama internetten bakıyorum tedavisi kemoterapi ameliyat filan diyor çevresin de filan böyle bisi yasayan var mı acaba ?