Merhaba . Benim kızım 12,5 aylık. Doğduğundan beri düzene yeni sokabildim. Sizin dediğiniz gibi gece 1 de uyursa ohh erken uyudu diyordum. Geceleri de 2-3 kez uyanıyordu . Ben tek başıma baktığım için o geç yatırıp daha erken kaldırma zincirini cesaret edip kıramadım. Çünkü ilk gün denedim uyanmıyordu . İkinci gün denedim ağladı aman ben de uykusuzum deyip ellemedim ve 9-10 a kadar uyudu. Şu an uyku eğitimi veriyorum kızıma yani yapabildiğim kadar hala desteksiz uyumuyor fakat sabah 9 da kalkıyor gece en geç 10 da uyumuş oluyor . gündüz uykularının saatleri çok önemli . Size tavsiyem gündüz uyku aralıklarını araştırın ayına göre . Ben mesela saat akşam üstü 6 da uykusu geldi hadi uyutayım yazık çocuğuma diyordum bu kez gece 12 -1 e kadar dinç oluyırdu saatleri böyle düzenlerseniz yani akşamüstü en geç uykusundan 6 da uyanmış olursa daha erkene geliyor gece uykusu . İnşallah yardımım dokunur . Ben uyumuyor diye psikolojimi bozmak üzereydim çünkü :)