Hanımlar merhaba
Size bir konuda danışmak istiyorum. Bebeğim yaklaşık 10 gündür uyurken çok korkuyor. Ağlıyor elleriyle biseyler kovalıyor. İlk başta gaz mı dedim ama değil. Karnida tok. Ağlıyor yanına gidiyorum elini tutuyorum annecim burdayım diyorum susuyor. Benle yattığında bu problem olmuyor ama besige ne zaman yatsa çok korkuyor. Bebeğimi korkutuyorlar mi ? Benzer durum yaşayan var mı