Anne888 Kızlar bebeğim 2 3 aylıktan beri serumla açıyordum enjektörle artık büyüdüğü için ve anladığı için asla ama aslaaa açtırmıyor. Siz ne ile açıyorsunuz burunları ?
Busragokceberra Anne888 Vala hastahanede bir yöntem yaptılar büyük şırıngayla serum fizyolojik buruna veriyorlar diğer burnundan çıkıyor bunu lavaboda kucağıma alıp ellerini tutuyorum sıkıyorum bütün hepsi çıkıyor