kar_kristali Ben adet olmadan dört gün önce evde yaptım çift çizgiydi hemen hastaneye gittim orda da kan verdim ve pozitifti. Ama dediğim gibi üç kere falan silik çizgi çıktığı oldu onlarda da hemen hastaneye gittim ama kan negatifti. Yani gerçekten de hamile değildim. Ha şöyle olmuş olabilir. Belki hamiledir kan verdiği zaman beta yükselmemiştir daha. Evde yaptığı test de benimkiler gibi hatalı pozitif sonuç vermiştir.
Doktorumun dedikleri böyleydi yani. Önce kanda sonra idrarda👍🏻