Nursedakocapnr1 ne kadar yedirdiği önemli. Doyasıya yedirdiyse problem çünkü içindeki domates de yumurta da alerjen ve bebek alerjik reaksiyon gösterse neye alerjisi var bilmeyecekler. 3 gün kuralıyla yedirilmesi gereken şeyler. Bir de ertesi gün yoğurt vermiş, o da alerjen.
Ek gıdaya erken başlanabilir, erken aylarda alerjen gıdaları tüketebilir bunlarda sakınca yok (domates ve yumurtanın beyazının, uzmanlar artık erken aylardan itibaren tüketikilmesi gerektiğini söylüyor, 1 yaşına kadar beklemesine gerek yok) ama dediğim gibi sorun olan şey alerjen gıdaların kontrolsüz verilmesi. Benim kızım 7 aylık olmak üzere gayet de menemen yiyor yağı az ve tuzsuz olacak şekilde, hiç bir gıda için bilmem kaçıncı ayı beklemedik.
Aa ama şöyle parmağının ucuyla filan tattırdıysa sıkıntı olmaz öyle hemen. Yine de arkadaşınız kontrolü ele alsın, yoksa bunun sonu gelmez.