Voleddurderkum Kızım 9 yaşında 6 aylıkken kalça geriliği teşhisi kondu ama cok ilerlemmis dendi korse taktik 1 yaşında kadar hemen hemen ondan sonra komrole istemedi dokotr bizde göturmedik ama kızım 4 gündür bacağım alt tarafları yani. Dizin alt tarafları agiridigini söylüyor ama sokakta oyun oynarken düştüğünde oluyor bende carpip agiridigini düşünüyorm ama yinede aklıma takılıyor ortopedi rabdevu arıyorum 4 gündür yok umarım kızımda bisey çıkmaz
Ssssraa Benim de o yaşlarda çok ağrırdı, dr gittik kaç kere. Doktor geliştiğim için olduğunu söylemişti, bu da öyle bir şey olabilir. Allah korktuğunuza uğratmasın geçmiş olsun