MeltemAlp çok ağlaması göbek fıtığı yapıyormuş. Buralarda okumuştum. Benim bebeğim de çok ağlıyordu gaz çıkaramayınca. Çok zor valla Allah yardımcınız olsun ikinizinde. Zeytinyağı ile göbeğine saat yönünde masaj yaptıktan sonra bisiklet sürer gibi bacaklarını hareket ettir. Faydasını görürsün inşallah