Burcekus Sezaryen olalı 1 ay oldu dikiş yerim bir kaç gün sonra kabuk tutmuştu hala karnıma dokununca ağrı ve acı hissediyorum birde kabuklar duruyor ve bugün biraz kanama gördüm kabukların olduğu yerde normal mi bu durum
Hazalks Susamtanesi34 benim 2 bu Burcekus benim 2 ay 15 gün oldu sezeryan olalı o siyah kabuklar daha 2-3 gün önce döküldü kendi dökülüyor zamanla
Hazalks Burcekus ağrı acı da benim tam 40 dan sonra yok denilecek seviyeye gelmişti ama.kanama varsa doktorunuza görünün veya mesaj atın bence
3310umbozuk Benimde bir ay olacak yarın ve hafif hissizlik var dikiş izim neredeyse belli belirsiz hafif kızarıklık var. Kanama vs normal değil kontrole gittiniz mi