Bebeğim 10aylık ben bile hala iyi içiyormu,çekiyormu doyuyormu anlamıyorum:),gögsüm her zman yumuşamıyor,bazen tam çekemediğini düşünüyorum hala! O üzden mamayı da bırakmadım hala,kilosu falan gayet iyi önde hatta ama kilo verir aç kalır korkusuna bırakamadım doğdugundan beri,sizin aylarda bende sorgulardım doyuyor mu diye,kolay gelsin valla analık evhamlık:)