Kızlar bebeğim 1.5 aylık ben biraz her şeye yetişmeye zorlanıyorum eşim de hem doğum hediyesi hemde kolaylık olsun diye airfryer almak istiyor sipariş verdik ☺️ Bende hamilelikten beri çok isterdim açıkçası sevindim sizin düşünceleriniz nedir kullanan var mı ☺️
Sizce gerekli mi hem az yağlı hemde kısa sürede yapması için almak istedim ☺️