SuleAlperen hipp kullanabilirsin ben de kızıma kullanıyordum her mamadan sonra kakasını yapıyordu ama mamayı değişmek zorunda kaldık nedeni alerji yaptı yüzünde benek benekler çıktı doktora sorduk şimdi aptamil kullanıyoruz eskisi gibi kaka yapmıyor bende biraz zeytinyağı damlattım mamasına bakalım inşallah yapar