Elife05 Kızlar bebegım 2 ay 20 gunluk.şu doneme kadar ne olurs olsun duzenlı uyuyan bebek,şimdı uyumuyor.3.aybarak haftası bukadar sert gecemez yahu.uykusuzluktan birtim artık.4.ay atağını şimdi yasıo olabılır mıyız