EsrAren ne kadar doğrudur bilemem ama bize büyüklerimiz melekler uykusunda döver derler.ağlayarak uyandığında of ne oldu yine mi diyeceğiz yoksa korkmasın diye sarılıp öpecekmiyiz diye.benim kızımda öyleydi sıçrayarak uyanır ağlardı bana hep öyle dediler aman kızım uykulu halinle sakın deme 3 ihlas 1 fatiha 1 ayetel kürsi oku üfle zamanla düzelir dediler.doğduğundan beri hep öyle yaparım sürekli okurum kızıma her gece yatırırken