Ben de göğüs ucuyla veriyordum yeni doğduğunda şuan 1 aylık ama göğüs ucuyla çekememiş sarılık ve kilo kaybı oldu o yüzden şimdi korkuyorum tekrar aynısı olur diye göğsümü de tutmuyor sağıp biberonla koyuyorum arasa göğsümü alıyor sadece günde 1 2 kere falan o da zorla ve az emiyor göğüs ucuyla duyduğunu nasıl anlıyorsunuz çok üzülüyorum bu konu da 😢