Asysfk Asyandmom İlk 6 ay icerisinde ishal olursa bebek vücudu cok su kaybeder dediler bende öyle olsun istemiyorum teşekkür ederim bilginiz icin
Asysfk Tugbaf Eczaneden kendimiz alinca farkli doktor kendi yaparsa farkli ücret oluyormus sanirim oyle duydum birde internette baktim 214 yaziyordu ama tabi ne kadar doğru bilemiyorum sizede teşekkür ederim
Tugbaf Asysfk valla canım doktora yaparsa muane parası ödüyorsun birde rota aşının parasını ayrı ödüyorsun ben eczaneden kendim aldım doktorumuz yaptı zaten ağız yolu ile yapılıyor 2 çeşiti var rota aşısının canım
Minikimm Bebeğim 8 gün sonra 1 yaşına girecek. Aşıyı bazı nedenlerden dolayı bende yaptıramadım. Şimdiden sonra yaptırma gibi bir şansım var mı acaba? Bilgisi olan?
Nefes Minikimm yoktur herhalde çünkü bizde ilk dozu yaptırdık 2.ci dozda başka ulkedeydik sadece 20 gün geçmişti yapmadılar
Tugbaf Gamzemmak 3. Ay Ve 4. Ayda yapılıyorum aralarında iki ay olması gerekiyormuş doktor biz öyle dedi yaptırdık biz 2. 9 ayda yapılacak