Kızlar oğlum 1 yaşına yeni girdi iki ailedende ayrı eşimin görevi sebebi ile gurbetteyiz ama şuan ailelerimize yakın 1 saat uzaklıkta bir şehirdeyiz yeni geldik 5 sene kadar buradayız nasip olur ise benim sorum şu ilk çoçuğum polikistik över olduğu için tedavi ile olmuştu şimdi açıkçası yaş gereği 34 yaşındayım birde polikistik olunca ikinci çoçuğu. Artık yapalım diyoruz çok ağlak bir bebeğim yok aslında uslu sayılır sadece bana çok yapışık biz ikinci çoçuk düşünmeye başladık muhtemel Buda tedavi ile olur ama korkuyorum bu fikirden vaZgeçersem yaşta ilerlerse yumurta kalitesi sıkıntıya giriyor kafam çok karışım yanlız başıma büyütememekteler yetememekten çok korkuyorum