Edayaz Doktor 2 yaş kontrolünde göbek fıtığı olduğunu söyledi 4 yaşa kadar geçmezse ameliyat dedi başına gelen var mı acaba
ybk2019 Edayaz bizde 1 aylıkken farkettik sürekli kontrole götürdüm şu an 3 yaşında biraz daha büyüsün istiyoruz ama sonu ameliyat malesef
Busragokceberra Edayaz Bur da bir sürü post açılıyor o yüzden annelerimiz görmuyor görmeleri için yorum yapmalısınız sürekli
Edayaz Rika biz bu kez farklı doktora götürdük daha küçük boyutta bu doktor bezini açıp inceleyince kendi gördü 21 de de vardır muhakkak biz farkedemedik sanırım
Rika Edayaz cok gecmis olsun, alerjikse ikiniyorsa kakasini yaparken cok, o yuzden de olabiliyormus. Aglayinca da cikiyormys birara bende suphelenmistim. Umarim gecer