Kızım ocakta beş yaş oğlum Aralık’ta 2 olacak ikisine de baza aldık normalde kisin bizim odada beşikte park yatakta yazında salonda yerde yatıyorlar şimdi ayırmak istiyorum ama oğlan sabah 6 gibi ağlayarak kalkıyor süt istiyor korkuyorum ya sesini duymazsam diye bide dusuyordu yataktan gerçi şimdi yanlarına bariyer aldım umarım işe yarar. Duyarmiyim sesini ayrı yatınca sanki haksızlık yapıyor musun gibi hissediyorum saçma ama ne bileyim