2 hafta önce saçımı kendim boyadım eldivenim yırtıldı elimle boyadım saçımı sonra ellerim kaşınmaya başladı kollarım bacaklarım göbeğim boynum çenem heryerim kaşınıyor sadece ben kaşınıyorum 2 haftadır ayın 5 ne randevu zor buldum berbat kaşınıyorum daha önce uyuz geciridm 8 sene önce o zaman parmak aralarim çok kaşınırdı şuan parmak aram değil parmalrimin üstü dirseklerim popo kaşınıyor ödüm kopuyor uyuzmu bu uyuz geçirdiğim zaman gelinlik giymiştim gelinlik altında deli gibi kaşınıyordum gerdek gecesi bile eşimi tüm vücuduma sirke döküyordu beter haldeydim zor atlattim tekrar o günlere donemkten ödüm kopuyor 