Ikrazumra19 Edanurada 4 ve 2 yasinda kizlarim ayni odada yatiyorlar ayri odaya gerek oldugunu dusunmuyorum
Gmz26 Büyük kızım 8 yaşında küçük kızım 2 yaşında. Küçük olan emmeyi bırakınca aynı odada yatmaya başladı.bu yüzden de gece uyanma gibi sorun yok. 🤭👍
Edanurada Ikrazumra19 benimkilerinde öyle yaşları küçük olan yanımda besikde yatiyo büyük odasında yatakları nasıl peki tuvalete kalktığında falan uyandırıyormu küçüğü
Ikrazumra19 Edanurada yataklari cilekten karyola aldim baza boyutunda iste ikisinde onda yatiyor yok uyandirmaz hic bana seslenir anne diye zamanla birbirlerinin sesine alisiyorlar kucuk kizim cok aglasa bile buyuk uyanmaz