Kızlar benim bünyem çok zayıf hemen hasta oluyorum ve hamileyken de yine hasta olmuştum malum ilaç kullanamıyoruz 1 ayda ancak geçiyor ama bende kendimden geçiyorum. Şimdi bebeğim diş cikartma döneminde hafif bir hapşırık öksürük oldu ondan bana geçti çok şükür bebeğim iyileşti ama ben yatak döşek olmak üzereyim… Nefes almakta çok zorlanıyorum. Emzirme döneminde ilaç kullanan oldu mu? Hergun sarımsak yiyorum ama daha bir etkisini kendimde görmedim