Kızlar bebeğime tam 1 hafta önce kulak enfeksiyonu tanısı kondu antibiyotik ve calpol dolven dönüşümlü kullandık. Ateşimiz yok çok şükür ama ara ara kulaklarını tutmaya devam ediyor acı çektiğini anlıyorum. Nasıl geçer bu napmalıyım. Artık antibiyotik kullanamam haftası doldu. Tekrar doktora götürücem ama içim içime sığmadı evde yapabileceğim herhangi bişey var mı?