Esraw resmen bunu 7 8 ay cektm özel doktoeuma gidene kadar rahatladım 1 ayllikek. Serüven başladı topuk kanında biseyler çıktı bıngıldak kapalı ydi sağlık ocağına kalsa🙄 özel doktor a gittik bingldagmz açıktı ve hiç bı sorun yok dedi kapalı doğan bebekler var cerrahi müdahale ile açılıyor dedi her ay kontrol amaçlı doktorumuza gittik ve hiç bi sorun yoktu şuan 1 yasa kadar açık olmasını bekliyor doktorlar şuan 5 ay 20 günlük hala hafif açık yani dogcegim o ki sağlık ocağına kesinlikle inanma doktorun ne derse onu ciddiye al kendimi harap etmekten sütüm kesiliyordu 😰