Asyameva29 Biz 2 ayından sonra haftada bir , 9 günde bir yapıyorduk. Beş aylık olduk yeni başladı düzenli yapmaya haftada 2-3 yapıyor şimdi, anne sütü alıyor sadece. Bende çok korkmuştum fitil sabun herşey yaptım o zaman , aslında yanlış . Araştırdım bir kaç doktora sorduk çevremde anneler sorduk, sadece anne sütü alan bebekler 10 güne kadar yapmaması normalmiş .