Mindik evet canım 4.ay kontrolüne gidince bebeğin artık hazır olduğunu ama sadece tadım olarak ilerleyeceğini söyledi. Yani hep bir çay kaşığı kadar sadece tadını alacak şekilde ilerlicez 5.ay kontrolüne kadar ama elinden zor alıyorum havucu. Tadımlık değil Doyumluk istiyor sıpam 😂