T-annesi Azraada58 bende de böyle gece gaz problemi için uyumuyor ama gündüz hep uyuyor acaba uyutmıyım diyorum gece uyusun diye ama öylede ağlıyor hep uyanırıkan
Azraada58 T-annesi gazdan canm evet yok bırak uyusun suan daha gece gündüzü ayırt edemiyor öyle hem gece hem güzdüz uyumazsa cok bitkin kalır bende 1 gün denim dedim ozmanlar hic olmadı zaten aglamaktan yoruluyor bari uyusun uykusunu alsın gece uyumasada olur gaz sorunu bizde tam 3 ayda gecti canım gaz damlasıda nurse ile relactaz cok iyi geldi bize
T-annesi Azraada58 doğru diyorsun , bize de mommy bliss adına bir ilaç verdi doktor hiç birşey yaramıyor , dediğin ilaçı doktor la danışıp bende deneyeceğim . İnşallah dediğin gibi bizmki de uzun sürmez
Azraada58 T-annesi insallah kuzum sor bize cok iyi geldi nurse gaz cıkmasında kolaylık saglıyor relactaz lactoz sindiriminde işe yarıyor kolay sindirme yani