Merhaba kızlar kızım 13 aylık önceden de varmiydi bilmiyorum ama yürümeye başlayınca farkettim ki parantez bacak var. Ortopediste gösterdim bol bol güneşe çıkar zamanla geçer dedi ama tanıdık doktor olduğu için çok ilgilenmedi gibime geldi. Internetten bakınca 3 yasinda gecebildigi yaziyo sizinde başınıza geldi mi boyle birsey ,sizce geçer mi. Yeniden farklı bi doktora goturmeyi düşünüyoruz ilk firsatta