Benimki hic sevmiyor. Bazen kahvaltida karadut ozu katiyorum icine bir cay kasigi anca oyle. Renkli pipetler deniyorum, iki uc yudum iciyor iste anca o sekilde :( kac tane bardak ve suluk denedik olmadi pek. Anca coook susamasi lazim bir cay bardagi icmesi icin