Ben size anlatayım. Vadeli hesapta her ay faiz getirisi oluyor. Ama dövizin faizi çok düşüktü en son, yine bakarsınız, %1 falan. Vadeyi 32 gün diye belirlediniz diyelim yani faizinizi 32. günde alacaksınız. Bu vakitten önce dolarınızı çekerseniz faizi alamıyorsunuz. İkinci sorunuza gelecek olursak, ha doları almışsınız dolabınıza koymuşsunuz ha vadesiz hesaba yatırmışsınız ikisi de aynı şey. Yani dolar kuru yükseldikçe sizin paranızın da TL karşılığı artacak. Vadelide de vadesizde de paranızı istediğiniz zaman çekersiniz ama vadelide dediğim gibi faiz alamıyorsunuz. Açıklayamadığım bir yer olduysa yine sorabilirsiniz