Muaziim Kızlar anlamadığım şekilde yapılalı 1 hafta olmadı biri 2 gün önce yapıldı sallanıyo bide acıyo ki sormayın tutmadı mı acaba anlamadım
Badelikom1 Muaziim bende yaptırdım 3 gün önce dokununca ve ısırınca acısı vardı geçti şimdi doktor normal demişti ama sallanmasını bilmiyorum
Alka Muaziim benim kanallı dişim kırıldı canım daha yeni. Ama sen yeni yaptirmissin çok anlayamadım. Ağrı olur bı sure geçmez ama sallanması tuhaf