Saafie Prens3456 Ahşap oyuncak mutfak gelse çok mutlu olurum vallahi 😂 zara bot o da beni mutlu eder he birde Beşiktaş’ın formasıda babasını mutlu eder
Mircet Prens3456 valla kıyafet 😂 eğer çok beğenmezsem evde giydiriyorum.Hic bir türlü ziyan olmuyor 😂 oyuncağı çok var herşeyden var bir oda dolusu var o yüzden kıyafet 😂
Asyaayaz1 Çocuk bezi😂😂şaka bir yana kıyafet çok gelmişti temmuzda 1 yaşındaydı baya memnun kaldım açıkçası birde aktivite oyuncak vs alınmıştı oda kızımı mutlu etmişti 😊
ecezehraayse Yaşından biraz büyük olursa iyi olur. Tulum çok seviyorum şöyle çiçekli puantiyeli, alt üst takımlar, bez 🤗🤗🤗 elbise ıstemem mesela tüllü müllü zor giymesi 🤣🤣