Ahsen3429 Trendyol dan mamma marka bebek bisküvisi almıştım içinde şeker yok. Elma suyu konsantresi var. Yağ olarak tereyağ ve zeytinyağı. Pirinç unu, tam buğday unu, yulaf unu var. İçeriği temiz diye tercih ettm. Su ile bazen meyvelerin suyu ile yapıyorum arada irmikten muhallebi yapıp içine atıyorum. Ihlamur ile yapanlarda var fikir olsun. Yumurta sarısı peynir bisküvi falan karıştırıp veriyorum ama şuan 7 buçuk ayligiz normal kahvaltı tarzını daha çok sevdiğini farkettm artık pek vermiyorum 😂