Kızlar 1 ay önce işe başladım günduzleri 2 sefer olucak sekilde bakicimiz anne sütünü veriyor ama ben yine de beni emmiyor diye gece beslenmesini sonlandırmak istemedim. 1.5 ay oldu ise başlayalı ancak ben artık gece defalarca kez kalkmaktan bitap düştüm sürekli yorgun ise gidiyorum ve bebegime enerjim bile kalmıyor. Gece beslenmesini kesmek için erken mi biraz daha beklemeli miyim? Gece beslenmesini kesmek için neler yapılır? Tavsiyelerinize ihtiyacım var😔😖 (11 aylik bebeğim)